Re: Дата на създаване на България.
Публикувано: съб фев 27, 2021 10:35 am
Япония и българите Император Хирокито към Тодор Живков при посрещане на българската делегация за популяризиране честването на "1300 годишнината": "Добре дошли отново след 3500 години!"
Става въпрос за водената от Тодор Живков българска делегация на международното изложение EXPO - 70 в Япония. После Живков още два пъти посещава Япония. Според участник от делегацията при визитата на Живков на учудването му от особеното отношение към него и обръщението "братовчеде" той му обяснил, че японските легенди сочат началото на благородническото потекло на императора (той се води син на Слънцето) от конен народ, дошъл в Япония 1000 г. Пр. Хр. и създал военната организация и военни традиции в Япония.Сега да разгледаме какво се твърди в Нихон Шоки - съставен през 720 г., (наред с Коджики). Това е един от най-древните исторически извори за японската история, в тези анали се разказва за космогонията (произхода на света) и за създаването на Япония. Според "Нихон Шоки”, първият император е водел със себе си конници.Това, както става ясно, го твърдят самите японци в своя най-древен исторически извор. Съвременните японски историци-изследователи откриват индо-европейски черти на идеологията на управляващите и точно посочват пътя и на проникването и в Япония.ошида Ацухико: “В брилянтна серия от книги и статии, Йошида Ацухико демонтстрира за удовлетворение поне на този автор – че значителен брой символи в японската митология (т. е. императорските регалии: огледало, меч, и мъниста за плодородие) са били оцветени от трите Индо-Европейски идеологически “функции”, идентифицирани от късния Georges Dumezil. Той изказва хипотезата, че тази тристранна идеология, заедно с разнообразието на други Индо-Европейски черти, е била пресенена в Япония от група конници.и се наложили като управляващ елит в късния 4-ти век от н.е. (Йошида 1962, 1974, 1977).Друг изследовател със значителен принос към това проучване е Обайаши Тарьо. Първият, който е предположил, че Япония е била завлядяна от конници бил Егамни Амио (1964, 1967). Езикови данни и изследвания:
"Смесеният алтайско-индоевропейски характер на японския език и неоспоримото наличие на алтайски и индоевропейски елементи в японски" – В: Сб. в чест на акад. А. Теодоров-Балан. С., 1956, 323-327. от академик Стефан Младенов (15.12.1880-01.05.1963)
2. Фолклорно-митологични (сравнително антропологични) изследвания:
а) сагата за Yamato-takeru
б) легендата за Tetsujin (железния човек)
в) китайски успоредици- легендата за Wu Tzu-hsu.” (В японската азбука намерих старобългарски руни), това е много интересно и ще продължа да търся еднаквост - подобия в азбуките на народите.”
Става въпрос за водената от Тодор Живков българска делегация на международното изложение EXPO - 70 в Япония. После Живков още два пъти посещава Япония. Според участник от делегацията при визитата на Живков на учудването му от особеното отношение към него и обръщението "братовчеде" той му обяснил, че японските легенди сочат началото на благородническото потекло на императора (той се води син на Слънцето) от конен народ, дошъл в Япония 1000 г. Пр. Хр. и създал военната организация и военни традиции в Япония.Сега да разгледаме какво се твърди в Нихон Шоки - съставен през 720 г., (наред с Коджики). Това е един от най-древните исторически извори за японската история, в тези анали се разказва за космогонията (произхода на света) и за създаването на Япония. Според "Нихон Шоки”, първият император е водел със себе си конници.Това, както става ясно, го твърдят самите японци в своя най-древен исторически извор. Съвременните японски историци-изследователи откриват индо-европейски черти на идеологията на управляващите и точно посочват пътя и на проникването и в Япония.ошида Ацухико: “В брилянтна серия от книги и статии, Йошида Ацухико демонтстрира за удовлетворение поне на този автор – че значителен брой символи в японската митология (т. е. императорските регалии: огледало, меч, и мъниста за плодородие) са били оцветени от трите Индо-Европейски идеологически “функции”, идентифицирани от късния Georges Dumezil. Той изказва хипотезата, че тази тристранна идеология, заедно с разнообразието на други Индо-Европейски черти, е била пресенена в Япония от група конници.и се наложили като управляващ елит в късния 4-ти век от н.е. (Йошида 1962, 1974, 1977).Друг изследовател със значителен принос към това проучване е Обайаши Тарьо. Първият, който е предположил, че Япония е била завлядяна от конници бил Егамни Амио (1964, 1967). Езикови данни и изследвания:
"Смесеният алтайско-индоевропейски характер на японския език и неоспоримото наличие на алтайски и индоевропейски елементи в японски" – В: Сб. в чест на акад. А. Теодоров-Балан. С., 1956, 323-327. от академик Стефан Младенов (15.12.1880-01.05.1963)
2. Фолклорно-митологични (сравнително антропологични) изследвания:
а) сагата за Yamato-takeru
б) легендата за Tetsujin (железния човек)
в) китайски успоредици- легендата за Wu Tzu-hsu.” (В японската азбука намерих старобългарски руни), това е много интересно и ще продължа да търся еднаквост - подобия в азбуките на народите.”